wtorek, 22 września 2015

POLE WYMAGANE NIE MOŻE BYĆ PUSTE!

 

Witam, wszystkich. Temat dzisiejszego postu jest troszeczkę związany z designem bloga. Pole wymagane nie może być puste! - Co zrobić w takiej sytuacji? Odpowiedź jest banalna, wystarczą tylko trzy znaki i tytuł automatycznie się wyłącza. Jak to zrobić? Przekonacie się w dzisiejszym poście.
    Pewnie próbowaliście wielu sposobów, skomplikowanych kodów. Ale to już nam nie jest potrzebne nam są potrzebne tylko trzy znaki. 








   No, ale hola, hola.. Gdzie możemy użyć naszego tajemniczego kodu? Jeśli tu zawitaliście macie pewnie problem z nadaniem tytułu do widgetu. Co to jest ten widget? Widget to jest taki mały "gadżet", który pozwala obserwatorom dowiedzieć się czegoś o osobie prowadzącej bloga (o mnie), O ilości obserwatorów na blogu, zobaczyć popularne posty i nie tylko! 






   Aby, nie wydłużać posta zacznę już pisać do rzeczy. Pewnie wiele z Was miało trudy z tytułem widgetu, pojawiały się w tytułach najmniejsze znaki typu kropka, przecinek.. Ale to już nam nie jest potrzebne! W tytule wystarczy wpisać < ! >  Pamiętajcie, tylko bez spacji! Wszystko ma być połączone w jeden malusieńki "kod". Wystarczy, że to już wpiszecie w tytuł a Waszego bloga nie będą psuły żadne kropki. Mam nadzieję, że uda Wam się taki malutki " bajer " wprowadzić do designu i będziecie się cieszyć bez tytułowym widgetem i nie tylko. Ten "kod" działa również na zdjęcia (np. zdjęcie napisu o mnie). Na dzisiaj zostawiam Was z tym małym poradnikiem. Mam nadzieję, że się spodobał oraz, że dobrze wytłumaczyłam pojęcie definicji widgetu jeśli się pomyliłam to przepraszam z całego serca. Nowy post się pojawi za tydzień już bez żadnych przedłużeń, iż mam już zdjęcia więc czekajcie! A na razie zostawiam Was z H&M'ową stylizacją.

   
Chcielibyście więcej poradników? ;) 
















                                                           Sweterek - H&M
                                                           Spodnie - H&M
                                                           Buty - converse



10 komentarzy:

  1. Twoje poradniki są bardzo pomocne. Jeszcze trochę a będę sama umiała wykonać design :*
    http://wgnadii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post i ogólnie cały blog skradł moje serce :)
    Zapraszam do siebie
    http://szczyptamagii97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradnik na pewno się komuś przyda, fajny post :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście znam ten kod i bardzo często używam :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweterek
    ciekawy poradnik ;)

    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. moja koleżanka ma ten sam sweter ! :) fajnie wyglądasz :)
    www.nessperfection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. i love sweater and i love blue so that one you're wearing is so covetable for me! cool style!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek jest boski ♥ Też mam białe converse i jak dla mnie to najlepsze buty ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń